Aku kenal dia masa umur aku 14 tahun..biasalah zaman remaja , time tuh aku tak berapa nak cari sangat awek cuma berkenan memandang sahaja...aku tertarik dengan gadis itu ...aku tahunama dan juga di manadia duduk ...dah member ponsatu taman dengandia so tak susahsangat lah nak taw denganlebih details ....tapi aku tak sampai ke tahap nak usha dan dengan berani nak berkenalan sebab aku memang tak berapa reti akan itu semua..yang aku tahu dunia silat dan juga usaha keras untuk masuk semula ke kelas ke dua...time aku form 2 masuk kelas ke-3, mak aku hangin sangat-sangat....dahhh..! Form 3 masuk kelas ke-2 aku terus tak nampak batang hidung awek tuh lagi...cukup lah aku bagi taw nama dia Az.....


Lepas PMR aku terus masuk sekolah teknik dan seterusnya duk kat sana sampailah form 5 and then amek spm pon kat sanalah..habis spm aku memang tak boleh cari kerja...memang takda pilihan...semua orang kerja kumpul duit beli itu beli ini...kalau yang paling nampak dah tentulah sebijik motosikal , handphone tercanggih masa tuh (MMS + GPRS + MP3)...time tuh 3G belum wujud lagi wookk...! jeles sebab 3 bulan kene latihan yang agak kuat serta makan yang cukup..1 hari 6 kali makan...tapi badan tak naik cuma sihat dan tought...kompom taw kan???mestilah PLKN...!

Lepas itu lagi..(banyak lepas itu SEO ke), aku keje tak sampai 3 bulan then masuk form 6 dan seterunya aku dapat tawaran belajar...selepas itulah cerita aku dan dia bermula...pelik kan, biasa orang perempuan je citer pasal gantung tak bertali tapi kali ini secara ekslusif blog aku lelaki gemuk secara beraninya mendedahkan apa yang berlaku bukan sebab menyesal tetapi aku perlukan cadangan...pastikan nak taw apa yang sebenarnya berlaku bacalah dalam episod seterusnya...


P/s : kompom tak ramai yang baca sampai habis....ambik isi cukup.... tunggu sambungan episod ke-2..kalau adalah yang sudi...