salam pagi.....besh gile pagi ini.Tapi kurang besh bila melihat ruang follower yang masih sama dan masih tak bertambah-tambah....nak kata tak follow orang itu agak mustahil mungkin ada faktor-faktor lain menyebabkan mende nih terjadi....

blog ni sebenarnya blog ke-2 aku..objektif aku nak tengok reaksi blogger-blogger sama ada diorang nih layan atau tak blog-blog yang kurang aktif dan kreatif dari segi entry dan komentar yang membantu owner blog tersebut melihat respon dari follower yang membuktikan bahawa enty tersebut berada pada tahap yang mana.


faktor-faktor lain mungkin juga kurang mengunjungi blog-blog lain walaupon sekadar tinggal kan pesanan-pesanan standart -"blogger walking"...singgah sebentar.... bla.bla.bla. Pernah juga terdetik untuk menyertai saranan blogger malaysia untuk membuat entry berbau kutukan/kritikan terhadap mana-mana blog pilihan sendiri...kritikan pedas ini berkaitan dengan tahap kreatif owner blog tersebut memilih layout yang sesuai dengan gadjet dan juga hala tuju blog itu.

syaratnya owner blog tersebut tidak boleh terasa hati dan menerima kritikan sebagai langkah seterusnya untuk upgrade blog tersebut...sebenarnya secara tak langsung menarik perhatian blogger-blogger lain untuk melihat blog yang dikutuk dan pengutuknya sekali.Jadi ia juga mampu menambahkan bilangan trafik yang semakin berkurangan dengan bertambahnya blogger-blogger di Malaysia ini.

P/s : ape lagi???join lah...