Pelik kan status entry kali ini...gua berhempas pulas [bukan cam kapal terbang terhempas tu] tapi berusaha mencari,buat research , buat itu ini untuk memastikan kali ini ia milikku...ape sal??ape mende yang jadi milikku tuh...??bukan lagu mase zahid AF 2 juara dulu , tapi peluang yang memang aku nantikan untuk menimba pengalaman <----ayat skema nih-----> bukan ape da belajar 3 tahun beb mesti nak keje gune kelayakan itu...taw kan berlajar 3 tahun untuk ape...tak taw kene belaja balik la...

ape yang diorang nak eh???kelayakan ade...kalo tak macam mane boleh panggil interbiu. Aku siap langgan lagi tips-tips dari En jamil <--- btol kot name ni-----> pasal tips menghadapi interbiu kerajaan dan soalan serta jawapan yang perfect lagi superb untuk jawab soalan-soalan standart diorang tuh...aku sokong beb sebab bapak aku pon dalam sektor yang sama..tapi itu lah, tak da rezeki , mungkin kene keje kt mcd , kfc cm budak yang baru abes spm walaupon taraf aku lagi tinggi dari itu...

"Ya Allah , aku redha akan ketentuan ini"...