Tahu sebab ape aku bengang sangat nih???

aku nih dah la tanam anggur...keje da merate pergi, da 2 interbiu da...cam entry yg lepas result untuk interbia dekat SPP[suruhanjaya perkhidmatan pelajaran] .Mohon untuk jawatan pembantu makmal gune Diploma[for sure jawatan tuh spm pon da boleh] tapi still tak dapat.Macam dalam entry lepas aku dah buat macam-macam research pasal keje tuh.Lepas tuh aku dapat dekat TNB bahagian penghantaran sampai sekarang menunggu bro posmen antar surat sebeb TNB tak da application secara online.Ape punya lah sedih kan.."zaman dah berubah dunia dah maju"...

Baru-baru nih result bahagian pengambilan pelajar.aduss...! aku dah la penat-penat mohon memang taw tak dapat.nak buat rayuan secara online boleh plak dia paparkan permohonan aku tak da dalam database???aku siap ada salinan permohonan muktamad lagi...salinan tuh cume boleh print bila da klik muktamad dalam permohonan...ape la bahagaian pengambilan pelajar Uitm ape jadi???aku malas nak telefon kompon susah nk dapat punyer aku da antar email sedang menunggu jawapan email dr BPP[Bahagian pengambilan pelajar] Uitm...bwh ni lah yang buat aku bengang lebih bengang dari lagu Akim - bengang tuh....Akim pon orang johor beb,member aku mase PLKN cakap kenal die sebab satu kelas sek menengah..ntah btol ke ntah...